"Słowo jest magią. |
Każdy zadaje sobie pytanie jakie powinno być dobre hasło, czy slogan. Odpowiedź wydaje sie prosta - takie żeby przekonało do produktu, firmy lub nakłaniało do akcji. To oczywiście jest najważniejsze, wcześniej jednak należy zadbać, by hasło było oryginalne, zwięzłe i trafiało do odpowiedniej grupy odbiorców.
Czym różni się slogan firmowy od hasła?
Slogan to krótki komunikat przypisany do danej marki, który buduje wartość i reputację marki. Wskazuje na unikalne przewagi i wynika z misji firmy np:
VIGOR – Real effect
AMBIENTERM – Smart in design
PROKON - You can bild
Hasło reklamowe jest podstawowym narzędziem reklamy, które informuje, zachęca do zakupu i zwraca uwagę na produkt. Aby hasło przebiło się przez ogrom informacji stosujemy wiele chwytów: odwołujemy się do emocji, wykorzystujemy rymy, dowcip, parafrazy znanych treści, wieloznaczności. W ten sposób budujemy pożądane zachowania klientów, które w efekcie firmie przynoszą zyski. Pamiętamy że hasło, jako element komunikacji, musi być spójne ze strategią firmy i stanowić wsparcie dla kreowania tożsamości firmy.
Pamiętaj! Warto skontaktować się z profesjonalną firmą i zasięgnąć porady, bo odpowiednio dobrane hasło, czy slogan buduje przewagę firmy, buduje jego tożsamość i świadomość marki. Błędne posługiwanie się narzędziem jakim jest słowo prawadzi do strat wizerunkowych a także materialnych.
PRZYKŁADOWE REALIZACJE: